tirsdag 28. september 2010

Barnedåp ♥

På søndag feiret vi Teodors barnedåp med familie og gode venner. Det ble en kjempefin dag med deilig middag, gode kaker og strålende solskinn :) Dåpsbarnet sov seg gjennom nesten hele dagen etter å ha vært våken hele formiddagen ;) Vi fikk så mange fine gaver til han, helt overveldet! :)

Dåpsbarnet med dåpskjolen på

 Ferdigpyntede bord :) Brukte bilder av Teodor som bordkort og som bordpynt. Printet ut og laminerte, såå fint og veldig personlig :)



 Venter på alle gjestene :)

 Etter litt inspirasjon fra noen andre bloggere så lagde jeg et lite bildetre med laminerte bilder av hele familien som sto på gavebordet :)

Mor og sønn

 Gjester som koser seg med god mat :)

 To gutter som trives i hverandres selskap :)


 Teodor og nesten alle fadderne :)


Slike dager er så koselige, men også godt når de er over. Er litt å planlegge og tenke på i forkant av en slik stor dag, så nå er det godt å kunne senke skuldrene og vite at dagen ble vellykket :)


7 kommentarer:

  1. flotte bilder! Ser ut som en veldig koselig da!
    Å dåpsbarnet var jo bare nydelig.
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så koselige dåpsbilder, skjønn gutt!
    Veldig stilig med det familietreet, har ikke sett det før jeg:). Bordkorta var også fine!

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Herlig gutt, pynt og dag:D Flott blogg du har!!!
    Ser du mye på tv? ;) Hihi!

    Kleeeem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer :)

    Marte: Om jeg ser mye på tv? Ikke mer enn deg vil jeg tro ;)

    Klem Wivi

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dåpsbarnet:)
    Nydelig pyntet bord og nydelig gutt ♥
    Likte veldig godt bordkortene... tror jammen meg jeg legger den ideen i konfirmasjonsmappen min, tjihi... er to år til konf her i huset og det hadde jo vært artig med bilder av sønnen fra nyfødt og til konf. alder og:))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Tusen takk Line :) Ja tror jammen jeg skal gjøre det samme til begge konf her i huset å ja ;) Så artig og sikkert litt flaut for konfirmanten, sånn det skal være ;)

    Klem Wivi.

    SvarSlett
  7. Så flink du er til å ta bilder! Og guttene dine er utrolig nydelige! :) Kos deg videre!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails